Firma Samsung, jako lider na rynku profesjonalnych wyświetlaczy wyznacza trendy w technologiach wizualizacji. W ostatnich latach, dzięki współpracy działów R&D, planowania, marketingu oraz sprzedaży udało się opracować i wdrożyć kompletną, pokrywającą niemal wszystkie obszary zastosowań, linię wyświetlaczy opartych o technologie LED. 

Producent w swoim portfolio posiada szeroką gamę produktów LED obejmujących ekrany:

zewnętrzne - billboardy, wyświetlacze stadionowe wraz z bandami reklamowymi (perimeter)

wewnętrzne - reklamowe (digital signage), monitory do sal konferencyjnych, ściany graficzne do pomieszczeń kontrolnych, elementy scenografii do studiów telewizyjnych oraz urządzenia przeznaczone do dużych sal kinowych i kin domowych.

Wyświetlacze LED znane z zastosowań zewnętrznych wraz z  malejącymi pikselem i ceną doskonale wpisują się w nowe trendy we wszystkich sektorach rynku, gdzie wykorzystywane są duże ekrany.