IBM i Salesforce ze wspólną ofertą
Firmy zawarły strategiczną umowę umożliwiającą połączenie możliwości analitycznych swoich systemów.
W ramach współpracy powstaną oparte na sztucznej inteligencji rozwiązania umożliwiające bezpośredni dostęp superkomputera IBM Watson do platformy CRM firmy Salesforce. Dzięki temu będzie możliwość połączenia informacji o klientach z systemu Salesforce Einstein z ustrukturyzowanymi i nieustrukturyzowanymi zasobami danych systemu Watson pochodzących z różnych obszarów biznesowych, m.in. opieki zdrowotnej, finansów, handlu i prognoz pogody. Oba systemy będą mogły wspólnie przetworzyć więcej informacji oraz szybciej wypracować więcej rekomendacji przyspieszających i poprawiających podejmowanie decyzji biznesowych – zapowiadają firmy.
Podobne aktualności
65 proc. polskich firm nie mierzy efektywności wdrożeń AI
Już ponad jedna czwarta firm w Polsce wdrożyła narzędzia AI, a kolejne 30 proc. zrobi to w tym roku. Jednak większość używających tej technologii nawet nie sprawdza, czy jest ona efektywna.
W Polsce powstała AI Chamber (Izba AI)
„Chcemy reprezentować interesy polskich firm” – zapowiada założyciel i prezes AI Chamber, Tomasz Snażyk. Organizacja wskazuje swoje główne cele.