Jednym z trendów, który w ostatnim czasie mocno przybiera na sile jest możliwość drukowania wielu materiałów we własnym zakresie bez konieczności zlecania ich na zewnątrz. To przynosi użytkownikom biznesowym nie tylko oszczędności, ale też pozwala im szybko reagować na potrzeby klientów. W ten sposób można „od ręki” realizować niestandardowe promocje, przygotowywać atrakcyjne materiały dla edukacji ułatwiające naukę, bądź wydrukować nieszablonową broszurę w ciekawy sposób pokazującą produkty. Jeśli przedsiębiorca zauważy, dajmy na to zwiększone zainteresowanie klientów ochraniaczem na pasy bezpieczeństwa dla dzieci w kształcie piłki nożnej, bo akurat dzień wcześniej ich ukochana drużyna wywalczyła wymarzony awans, może błyskawicznie wydrukować reklamowy baner.

Słowem, wiele firm odkryło już, że aby drukować takie materiały wcale nie trzeba zamawiać dużego nakładu na zewnątrz, wystarczy mieć w swojej firmie kolorową drukarkę lub urządzenie wielofunkcyjne, które potrafi drukować materiały w wysokiej jakości. Resellerzy powinni na tym skorzystać i umiejętnie oferować sprzęt OKI swoim klientom.

Jako OKI widzimy ten trend i dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb rynku. Każda firma niezależnie od wielkości znajdzie u nas kolorowe urządzenia na miarę swoich potrzeb. Urządzenia OKI gwarantują wysoką jakość, ostrość i dokładność wydruku, między innymi dzięki zastosowaniu technologii LED, wielopoziomowej technologii ProQ oraz tonerom High Definition Color – mówi Krzysztof Nakielski, Product Marketing Manager w OKI Systems Polska.

W tym kontekście pojawia się pytanie: a co z firmami, które drukują głównie dokumenty czarno-białe? Bowiem część firm z sektora MŚP mimo, że chętnie drukowałoby w kolorze swoje materiały promocyjno-reklamowe we własnym zakresie, to jednak ma obawę, że wiązałoby się to ze zbyt wysokimi dodatkowymi dla nich kosztami eksploatacji, gdyż zdecydowana większość materiałów, które obecnie drukują w skali miesiąca to są dokumenty czarno-białe. W praktyce jednak wystarczy odpowiednio dobrać urządzenie do rzeczywistych potrzeb firmy i wcale nie trzeba mieć oddzielnej drukarki mono przeznaczonej do czarno-białych dokumentów. Można jednocześnie ekonomicznie drukować kolorowe materiały, pozwalające podnieść prestiż firmy.

Rok darmowych wydruków monochromatycznych

 Klienci OKI mogą teraz zyskać nawet rok darmowych wydruków mono na kolorowych urządzeniach tej marki.
Wystarczy kupić jeden z modeli objętych akcją, w okresie od 1 października do 31 grudnia 2017 r.,
i odebrać od nas darmowy toner monochromatyczny. Oferta dotyczy modeli: C332dn, MC363dn,
serie C500, MC500, C800 i MC800.

 

W OKI usunęliśmy tę barierę. Koszty drukowania mono na kolorowych urządzeniach LED są takie same, jak w przypadku odpowiadających im urządzeń monochromatycznych. Teraz każda firma sięgająca po kolorowe drukarki i urządzenia wielofunkcyjne OKI może drukować na nich czarno-białe dokumenty i ponosi taki sam koszt, jak w przypadku wydruków wykonywanych na urządzeniach monochromatycznych OKI – wyjaśnia Krzysztof Nakielski, Product Marketing Manager w OKI Systems Polska.

Klient zyskuje więc w ten sposób możliwość ekonomicznego, codziennego drukowania w mono na zaawansowanym urządzeniu. Ponadto jest w stanie wytwarzać na żądanie wysokiej jakości kolorowe materiały. Tego właśnie dotyczy trwająca właśnie kampania OKI ,,Wspaniałe kolory i oszczędny druk mono”. Jednym z jej elementów jest możliwość uzyskania darmowych wydruków monochromatycznych przez rok.

 

 

 

Case study, czyli opowiedz to swojemu klientowi

 Dobrym przykładem optymalnego zastosowania urządzeń OKI jest skandynawski oddział Citroëna. Kolorowe urządzenia A3 japońskiej marki w połączeniu z usługami zarządzania drukiem znacząco usprawniły pracę managerom salonów samochodowych. Kiedy nadszedł czas na wdrożenie kampanii marketingowych, szybko stało się jasne, że w przedstawicielstwach Citroën Nordic brakowało wydajności. Koncern był sfrustrowany ilością czasu potrzebną na przeprowadzenie typowej kampanii promocyjnej w sklepach. Często dochodziło do znacznych różnic między oficjalnymi, ogólnokrajowymi terminami rozpoczęcia kampanii a poszczególnymi przedstawicielstwami, które potrzebowały więcej czasu. Materiały dla punktów sprzedaży docierały na miejsce po kilku tygodniach – niekiedy za późno, aby można je było do czegokolwiek wykorzystać. W efekcie znaczna ich część nie trafiała nawet na salony sprzedażowe.

OKI zaproponowało rozwiązanie, które zredukowało koszty i czas wdrożenia materiałów, a także finalnie zwiększało całkowitą sprzedaż. Każdy lokalny salon Citroena zyskał kolorową drukarkę C830/831, a wybrane z nich dodatkowo także kilka urządzeń wielofunkcyjnych MC8 oraz ES84 Series. Rozwiązanie obejmowało również zewnętrzne oprogramowanie, nośniki banerów oraz specjalnie opracowane przez firmę zewnętrzną stojaki, które umożliwiły prezentowanie informacji o produktach, cenach i promocjach obok danego pojazdu w salonie. Dzięki temu koncern Citroën Nordic mógł zgrać promocje w sklepach z kampaniami ogólnokrajowymi bez żadnych opóźnień. Istniejące rozwiązanie internetowe do celów marketingowych (Marketing Net firmy IXMAL), które było stosowane do generowania reklam, zostało tak zmodyfikowane, aby umożliwić produkowanie banerów również w sklepach. W połączeniu z urządzeniami OKI pozwoliło użytkownikom na korzystanie z centralnie zaprojektowanych materiałów bezpośrednio w placówkach za pośrednictwem funkcji druku jednym kliknięciem.