Epson Roadshow 2017: 3 w 1 dla partnerów
Epson zakończył swoje jesienne roadshow “Make the switch”. Było połączeniem konferencji, demonstracji produktowych i warsztatów.
Całodzienne spotkanie w kieleckim centrum targowym w czwartek, 26.10, zakończyło cykl sześciu eventów Epsona. Reprezentacja firmy złożona z produkt managerów i kierownictwa polskiego oddziału, zaopatrzona w portfolio nowości, od końca września odwiedzała miasta w różnych regionach Polski (w tym Warszawę, Wrocław, Sopot, Katowice), spotykając się z lokalnymi sprzedawcami.
Każde ze spotkań roadshow, które odbywało się w tym roku pod hasłem “Make the switch” (czas na zmianę) było symultanicznym połączeniem konferencji, demonstracji produktowych i warsztatów. Podczas nich partnerzy firmy mogli w praktyce poznać unikalne i silne strony produktów, które trafiają do sprzedaży w na przełomie 2017/2018.
Nowości prezentowane były w czterech strefach tematycznych grupujących projektory, drukarki i skanery, adekwatnie do ich rzeczywistego zastosowaniu u klienta końcowego. Pozwoliło to na testowanie nowości pod kątem zadań, do których są docelowo przeznaczone.
Wszystkie spotkania trwały przez cały dzień, bez narzuconego z góry sztywnego programu – taka swoboda pozwoliła na wzięcie udziału większej liczbie uczestników w dogodnym dla nich czasie. Brak ograniczeń czasowych tworzył dobry klimat do rozmów z ekspertami Epsona i gości roadshow.
Jak zapewnia producent, roadshow okazał się ogromnym sukcesem. Dopisała frekwencja (w spotkaniach uczestniczyło dziesiątki gości – profesjonalistów B2B), zawarto nowe umowy, uczestnicy nawiązali nowe relacje biznesowe.
Podobne aktualności
Epson AM-C400 i AM-C550 – nowe atramentówki A4 dla biznesu
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free. Nowa linia drukarek atramentowych A4 Epsona jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które dużo drukują. Ich ekonomiczność wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju.
Dołek na rynku urządzeń drukujących
5 największych producentów odnotowało spadek dostaw w IV kw. 2023 r.
Papier czy ekran na lekcjach? Badanie Epson w polskich szkołach
Epson i fundacja Instytut Edukacji Pozytywnej podsumowali wielomiesięczną współpracę w ramach programu "Szkoła Myślenia Pozytywnego 2.0". Opublikowali wyniki badania dotyczącego drukowania w szkołach.