Całodzienne spotkanie w kieleckim centrum targowym w czwartek, 26.10, zakończyło cykl sześciu eventów Epsona. Reprezentacja firmy złożona z produkt managerów i kierownictwa polskiego oddziału, zaopatrzona w portfolio nowości, od końca września odwiedzała miasta w różnych regionach Polski (w tym Warszawę, Wrocław, Sopot, Katowice), spotykając się z lokalnymi sprzedawcami.

Każde ze spotkań roadshow, które odbywało się w tym roku pod hasłem “Make the switch” (czas na zmianę) było symultanicznym połączeniem konferencji, demonstracji produktowych i warsztatów. Podczas nich partnerzy firmy mogli w praktyce poznać unikalne i silne strony produktów, które trafiają do sprzedaży w na przełomie 2017/2018.

Nowości prezentowane były w czterech strefach tematycznych grupujących projektory, drukarki i skanery, adekwatnie do ich rzeczywistego zastosowaniu u klienta końcowego. Pozwoliło to na testowanie nowości pod kątem zadań, do których są docelowo przeznaczone.

Wszystkie spotkania trwały przez cały dzień, bez narzuconego z góry sztywnego programu – taka swoboda pozwoliła na wzięcie udziału większej liczbie uczestników w dogodnym dla nich czasie. Brak ograniczeń czasowych tworzył dobry klimat do rozmów z ekspertami Epsona i gości roadshow.

Jak zapewnia producent, roadshow okazał się ogromnym sukcesem. Dopisała frekwencja (w spotkaniach uczestniczyło dziesiątki gości – profesjonalistów B2B), zawarto nowe umowy, uczestnicy nawiązali nowe relacje biznesowe.