Epson na ISE: pokaz dla partnerów
Specjalnie dla partnerów na targach ISE w Amsterdamie (6-9 lutego br.) Epson przygotował widowiskowy pokaz. Firma wróciła z imprezy z nagrodą.
Projektory marki Epson w spektakularnym stylu ożywiły historyczne wnętrza Muzeum Maritime w Amsterdamie na oczach blisko 400 partnerów z obszaru pro AV. Dyrektorzy Epsona: Kazuyoshi Yamamoto (prezes Epon Europe), Neil Colquhoun (dyrektor działu profesjonalnych urządzeń do wizualizacji w Epson Europe) i Rob Clark (starszy wiceprezes Epson Europe) zaprezentowali strategię i plany firmy. Potem przyszedł czas na niezwykle barwne przedstawienie i pokaz mapowania projekcyjnego, w którym ściany muzeum posłużyły za powierzchnię do wyświetlania obrazów.
Widowisko prezentujące nowe możliwości sprzętu marki Epson zostało zarejestrowane – materiał wideo partnerzy mogą zobaczyć na stronie:
https://neon.epson-europe.com/pl/pl/portal/news/news/details/4701
Warto podziwiać feerię barw i świateł podczas spotkania Epson z partnerami na ISE
Wydarzenie zbiegło się w czasie z nagrodzeniem firmy Epson na targach ISE 2017 w kategorii Best Large Stand (najlepsze stoisko wystawiennicze o powierzchni ponad 100 m kw.).
Ta prestiżowa nagroda została wprowadzona w tym roku w ramach ISE Stand Design Awards. Wyróżnienia są przyznawane przez ISE wspólnie z Exhibitor Magazine na podstawie opinii grona profesjonalistów z branży targowej.
Wśród kryteriów branych pod uwagę przez fachowców jest m.in. to, jak dobrze stoisko komunikuje główne przesłanie marki, jak skutecznie jest wykorzystana przestrzeń, grafika i oświetlenie, czy jest zapewniona swoboda poruszania się oraz jakie ogólne wrażenie wywołuje.
Stoisko Epsona zostało zaprojektowane tak, aby pokazać jasność i wysoką jakość obrazu generowanego przez projektory 3LCD oraz zaprezentować główne atuty inteligentnych okularów Moverio.
Najbardziej efektownym elementem stoiska był pokaz techniki mapowania, dzięki której projektor EB-L25000 – obecnie najjaśniejszy model laserowy 3LCD na rynku – nanosi kolorowe wzory na bolidzie Formuły 1, przytwierdzonym do ściany. Ożywiony w ten sposób samochód wyścigowy otaczają inne barwne instalacje, demonstrujące możliwości projektorów biznesowych, mobilnych i tych o ultrakrótkim rzucie.
Zobaczcie, jak to wyglądało
Neil Colquhoun, dyrektor działu profesjonalnych urządzeń do wizualizacji w Epson Europe, komentuje: “Wystrój stoiska jest niezmiernie ważny zarówno jeśli chodzi o kreowanie tożsamości marki, jak i pokazanie najlepszych atutów produktów, nie wspominając już o zapewnieniu sobie szansy na wyróżnienie się w zatłoczonej i głośnej hali wystawowej.”
Podobne artykuły
Druk w domu i SOHO: rynek powoli się kurczy
Najmniejsze firmy i konsumenci zacisnęli pasa, kupując w tym roku mniej urządzeń drukujących niż rok wcześniej. Na kurczącym się rynku lepiej poradzą sobie resellerzy, którzy zacieśnią relacje z klientami i zadbają o odpowiednią ofertę eksploatacji i usług.
Rozwiązania Epson dla firm: „zielony”, oszczędny druk i skanowanie
Epson od lat dostarcza na rynek urządzenia, które pomagają firmom w obiegu dokumentów. W ofercie japońskiego producenta znajdziemy rozwiązania do druku – z niezmiennie oszczędną i ekologiczną technologią atramentową Heat Free – jak i do skanowania.
Digital Signage: mała stabilizacja
W pierwszej połowie roku popyt na rozwiązania Digital Signage nieznacznie zwolnił. To oznaka, że rynek ten się nasyca i trudno oczekiwać wyraźnych wzrostów, jak to bywało w poprzednich latach.