Projektory marki Epson w spektakularnym stylu ożywiły historyczne wnętrza Muzeum Maritime w Amsterdamie na oczach blisko 400 partnerów z obszaru pro AV. Dyrektorzy Epsona: Kazuyoshi Yamamoto (prezes Epon Europe), Neil Colquhoun (dyrektor działu profesjonalnych urządzeń do wizualizacji w Epson Europe) i Rob Clark (starszy wiceprezes Epson Europe) zaprezentowali strategię i plany firmy. Potem przyszedł czas na niezwykle barwne przedstawienie i pokaz mapowania projekcyjnego, w którym ściany muzeum posłużyły za powierzchnię do wyświetlania obrazów. 

Widowisko prezentujące nowe możliwości sprzętu marki Epson zostało zarejestrowane – materiał wideo partnerzy mogą zobaczyć na stronie:
https://neon.epson-europe.com/pl/pl/portal/news/news/details/4701

 

Warto podziwiać feerię barw i świateł podczas spotkania Epson z partnerami na ISE

 

Wydarzenie zbiegło się w czasie z nagrodzeniem firmy Epson na targach ISE 2017 w kategorii Best Large Stand (najlepsze stoisko wystawiennicze o powierzchni ponad 100 m kw.).

Ta prestiżowa nagroda została wprowadzona w tym roku w ramach ISE Stand Design Awards. Wyróżnienia są przyznawane przez ISE wspólnie z Exhibitor Magazine na podstawie opinii grona profesjonalistów z branży targowej. 

Wśród kryteriów branych pod uwagę przez fachowców jest m.in. to, jak dobrze stoisko komunikuje główne przesłanie marki, jak skutecznie jest wykorzystana przestrzeń, grafika i oświetlenie, czy jest zapewniona swoboda poruszania się oraz jakie ogólne wrażenie wywołuje.

Stoisko Epsona zostało zaprojektowane tak, aby pokazać jasność i wysoką jakość obrazu generowanego przez projektory 3LCD oraz zaprezentować główne atuty inteligentnych okularów Moverio.

Najbardziej efektownym elementem stoiska był pokaz techniki mapowania, dzięki której projektor EB-L25000 – obecnie najjaśniejszy model laserowy 3LCD na rynku – nanosi kolorowe wzory na bolidzie Formuły 1, przytwierdzonym do ściany. Ożywiony w ten sposób samochód wyścigowy otaczają inne barwne instalacje, demonstrujące możliwości projektorów biznesowych, mobilnych i tych o ultrakrótkim rzucie. 

 

Zobaczcie, jak to wyglądało

 

Neil Colquhoun, dyrektor działu profesjonalnych urządzeń do wizualizacji w Epson Europe, komentuje: “Wystrój stoiska jest niezmiernie ważny zarówno jeśli chodzi o kreowanie tożsamości marki, jak i pokazanie najlepszych atutów produktów, nie wspominając już o zapewnieniu sobie szansy na wyróżnienie się w zatłoczonej i głośnej hali wystawowej.”