Zotac GeForce GTX 460 3DP 1024MB GDDR5
Zotac GeForce GTX 460 3DP to karta dość nietypowa. W stosunku do modelu referencyjnego jej zegary zostały podniesione, a układ chłodzenia wymieniony na wydajniejszy. Na uwagę zasługują również aż trzy pełnowymiarowe wyjścia Display Port. Wraz z kartą w opakowaniu znajdziemy również grę autorstwa Ubisoft Studios: Prince of Persia: The Forgotten Sands.
Specyfikacja i wyniki
Kod producenta | ZT-40407-10P |
Gwarancja [miesiące] | 60 |
Producent chipsetu | Nvidia |
Model chipsetu | GeForce GTX 460 |
Liczba jednostek zunifikowanych | 336 |
Pamięć [MB] | 1024 |
Wyjście HDMI | brak |
Wyposażenie i dane techniczne [pkt.] | 81 |
Chłodzenie (głośność) [pkt.] | 72 |
Wydajność [pkt.] | 41 |
Dane techniczne | |
Częstotliwość taktowania rdzenia pod obciążeniem [MHz] | 710 |
Częstotliwość taktowania rdzenia bez obiążenia [MHz] | 51 |
Częstotliwość taktowania shaderów pod obciążeniem [MHz] | 1420 |
Częstotliwość taktowania shaderów bez obciążenia [MHz] | 51 |
Częstotliwość taktowania pamięci [MHz] | 3600 |
Typ pamięci | GDDR5 |
Szerokość interfejsu pamięci [bity] | 256 |
Czas dostępu [ns] | 0.5 |
Wyjścia | |
D-sub | brak |
DVI | tak |
Wyjście HD – HDMI/mini HDMI/Display Port/mini Display Port | 0/0/3/0 |
Wyjście TV (PAL) | brak |
Sterowniki użyte w testach | 263,09 |
Wyniki testu | |
3DMark 11 (1.0.0.0) Performance | |
3DMark Score | 3376 |
Graphics score | 3129 |
Physics Score | 6557 |
Combined Score | 2973 |
GraphicsTest1 | 14.28 |
GraphicsTest2 | 14.78 |
GraphicsTest3 | 19.31 |
GraphicsTest4 | 9.57 |
PhysicsTest | 20.82 |
CombinedTest | 13.83 |
3DMark 11 (1.0.0.0) Extreme | |
3DMark Score | 1095 |
Graphics score | 980 |
Physics Score | 6697 |
Combined Score | 1227 |
GraphicsTest1 | 4.98 |
GraphicsTest2 | 5.11 |
GraphicsTest3 | 4.95 |
GraphicsTest4 | 2.94 |
PhysicsTest | 21.26 |
CombinedTest | 5.71 |
3DMark Vantage (1.0.2) Performance | |
3DMark Score | 15063 |
GPU Score | 13794 |
GPU Test 1 | 42 |
GPU Test 2 | 39 |
CPU Score | 20810 |
3DMark Vantage (1.0.2) Extreme | |
3DMark Score | 7222 |
GPU Score | 6982 |
GPU Test 1 | 22 |
GPU Test 2 | 19 |
CPU Score | 20914 |
3DMark06 (1.2.0) | |
3DMark result | 20742 |
SM2.0 Score | 8197 |
HDR/SM3.0 Score | 9677 |
CPU Score | 5901 |
Far Cry 2 (DirectX 10) demo: Playback; all high | |
1280×1024 | |
noAA [FPS] | 112.7 |
4xAA [FPS] | 101.31 |
8xAA [FPS] | 88.87 |
1680×1050 | |
noAA [FPS] | 101.35 |
4xAA [FPS] | 86.44 |
8xAA [FPS] | 74.04 |
1920×1200 | |
noAA [FPS] | 88.16 |
4xAA [FPS] | 74.01 |
8xAA [FPS] | 62.13 |
2560×1600 | |
noAA [FPS] | 61.12 |
4xAA [FPS] | 48.6 |
8xAA [FPS] | 39.18 |
Crysis Warhead (DirectX 10) demo: ambush; mode: enthusiast | |
1280×1024 | |
AAx0 | 41.42 |
AAx4 | 36.04 |
AAx8 | 35.47 |
1680×1050 | |
AAx0 | 32.79 |
AAx4 | 28.08 |
AAx8 | 27.65 |
1920×1200 | |
AAx0 | 26.34 |
AAx4 | 22.58 |
AAx8 | 22.37 |
2560×1600 | |
AAx0 | 15.84 |
AAx4 | 12.2 |
AAx8 | 11.66 |
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 10) Ultra; DX10 profile + HDAO (Ultra version) | |
1280×1024 | |
Day [FPS] | 69 |
Night [FPS] | 66 |
Rain [FPS] | 70 |
Sun [FPS] | 37 |
Average [FPS] | 61 |
1680×1050 | |
Day [FPS] | 29 |
Night [FPS] | 29 |
Rain [FPS] | 29 |
Sun [FPS] | 20 |
Average [FPS] | 27 |
1920×1200 | |
Day [FPS] | 15 |
Night [FPS] | 14 |
Rain [FPS] | 15 |
Sun [FPS] | 11 |
Average [FPS] | 14 |
2560×1600 | |
Day [FPS] | 9 |
Night [FPS] | 8 |
Rain [FPS] | 9 |
Sun [FPS] | 6 |
Average [FPS] | 8 |
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 11) Ultra; DX11 profile + HDAO (Ultra version) + tessellation + contact hardening shadows | |
1280×1024 | |
Day [FPS] | 77 |
Night [FPS] | 81 |
Rain [FPS] | 86 |
Sun [FPS] | 50 |
Average [FPS] | 74 |
1680×1050 | |
Day [FPS] | 47 |
Night [FPS] | 48 |
Rain [FPS] | 51 |
Sun [FPS] | 33 |
Average [FPS] | 45 |
1920×1200 | |
Day [FPS] | 34 |
Night [FPS] | 35 |
Rain [FPS] | 38 |
Sun [FPS] | 24 |
Average [FPS] | 33 |
2560×1600 | |
Day [FPS] | 19 |
Night [FPS] | 20 |
Rain [FPS] | 21 |
Sun [FPS] | 13 |
Average [FPS] | 18 |
Resident Evil 5 (DirectX 10) DX10, Motion Blur on; Variable benchmark | |
1280×1024 | |
noAA noAF [FPS] | 130.7 |
4xAA 8xAF [FPS] | 117.4 |
8xAA 16xAF [FPS] | 105.4 |
1680×1050 | |
noAA noAF [FPS] | 107.9 |
4xAA 8xAF [FPS] | 94.2 |
8xAA 16xAF [FPS] | 83.8 |
1920×1200 | |
noAA noAF [FPS] | 89.0 |
4xAA 8xAF [FPS] | 77.7 |
8xAA 16xAF [FPS] | 68.7 |
2560×1600 | |
noAA noAF [FPS] | 53.2 |
4xAA 8xAF [FPS] | 46.7 |
8xAA 16xAF [FPS] | 41.2 |
Unigine 2.0 wbudowany test wydajności high; full screen; AAx8 AFx16 | |
1280×1024 noAA noAF | |
DX10 | 80.0 |
DX11 | 49.3 |
1680×1050 AAx2 AFx8 | |
DX10 | 46.5 |
DX11 | 32.0 |
1920×1200 AAx4 AFx16 | |
DX10 | 32.6 |
DX11 | 23.7 |
2560×1600 AAx4 AFx16 | |
DX10 | 4.5 |
DX11 | 3.4 |
DiRT2 | |
1280×1024 |
Podobne testy
Sapphire Radeon HD 6670 1024MB GDDR5
Karta graficzna ze średniej półki wydajnościowej. Obsługuje ona technologię HyperMemory dając użytkownikom z większą ilością pamięci systemowej możliwość przekierowania nawet 2,8 GB dla karty graficznej. Dzięki śledziom low-profile oraz stosunkowo cichemu układowi chłodzenia sprawdzi się ona również w komputerach multimedialnych.
Sapphire Radeon HD 7970 3072MB GDDR5
Radeon HD 7970 to wydajny układ graficzny wykonany w 28-nanometrowym procesie technologicznym. Wraz z jego pojawieniem wprowadzona została rewolucyjna technologia AMD ZeroCore Power obniżająca pobór mocy karty po wygaszeniu monitora do zaledwie 3W! Karta jest konstrukcją referencyjną.
MSI N560GTX-Ti Hawk 1024MB GDDR5
GeForce GTX 560 Ti to jedne z ciekawszych kart graficznych dostępnych obecnie na rynku. Produkt MSI został fabrycznie dość mocno podkręcony, dzięki czemu wrosła jego wydajność, ale też pobór mocy. W odróżnieniu od większości kart ma on złącza pod które możemy podłączyć mierniki napięć, rozbudowaną sekcję zasilania oraz przycisk switch BIOS znany z kart AMD.