CRN Po latach ograniczania się do sprzedaży nawigacji i kamerek samochodowych wchodzicie w nowe obszary rynku, jak produkty wearables czy smart home. Wychodzicie z niszy?

Mariusz Manowski To nie do końca tak. Proszę pamiętać, że od kilku lat oferujemy klientom biznesowym specjalistyczne tablety do zastosowań przemysłowych i medycznych. Ich dystrybutorem jest Veracomp, a sprzedażą zajmują się integratorzy.

 

CRN To prawda, ale stanowią one marginalny udział w waszych przychodach.

Mariusz Manowski Niemniej to ta część naszego biznesu, która stale rośnie i nabiera znaczenia. Trendy rynkowe nam sprzyjają.

 

CRN Wróćmy do zupełnie nowych produktów w waszej ofercie. Wyjście z niszy to duże wyzwanie?

Mariusz Manowski W zasadzie nadal będziemy niszowi, bo w przypadku wearables podjęliśmy strategiczną decyzję, że będziemy produkować tylko zegarki sportowe, a więc nie smartwatche, tylko sportwatche. Poza tym weszliśmy w segment opasek, a więc activity trackerów.

 

CRN To segmenty rynkowe, które nie rozwijają się tak szybko, jak jeszcze niedawno prognozowali analitycy. Poza tym już teraz roi się w nich od wielu różnych marek. Czy to rzeczywiście perspektywiczny kierunek rozwoju?

Mariusz Manowski W przypadku naszych produktów stawiamy na unikalne cechy, których nikt na razie nie potrafił skopiować.