CRN Pańskim zdaniem polski rynek charakteryzuje się wielkim potencjałem sprzedażowym, jeśli chodzi o rozwiązania NAS dla małych i średnich firm. Jednocześnie akurat wasze produkty mają szczególnie dobrze odpowiadać ich potrzebom. Właściwie dlaczego?

Laszlo Burkus Coraz częściej zdarza się, że firmy, planujące modernizację i rozbudowę swojej infrastruktury pamięciowej, zdają sobie sprawę, że nasze NAS-y są rozwiązaniem, które po prostu wystarczająco zaspokajają ich potrzeby. Dochodzą więc do wniosku, że nie muszą szukać droższych urządzeń z wyższej półki. I dotyczy to klientów zarówno z prywatnego biznesu, jak i sektora publicznego.

 

CRN A jak polski rynek wypada na tle innych w naszej części Europy?

Laszlo Burkus Oprócz tego, że jest największy w regionie, polski rynek jest w porównaniu z innymi bardzo dojrzały. Przede wszystkim pod względem kompetencji. Nie trzeba potencjalnym partnerom tłumaczyć, dlaczego NAS to dobre rozwiązanie dla klientów. Podczas prezentacji spotykamy się z żywym odbiorem – uwagami i pytaniami. Mamy tu dystrybutorów, którzy robią dla nas świetną robotę.

 

CRN Wszystkiego za was nie zrobią…

Laszlo Burkus Cały czas staramy się rozwijać program partnerski, który będzie można lepiej dostosowywać do oczekiwań poszczególnych partnerów.  Spotykamy się z pozytywnym odzewem na pierwsze jego efekty, więc idziemy dalej tą drogą.