CRN Czy drony są wdzięcznym przedmiotem handlu w Polsce?

Alina Kublin Specjalizujemy się w hurtowej i detalicznej sprzedaży zdalnie sterowanych modeli, więc drony są naturalnym uzupełnieniem naszej oferty. Mamy duże doświadczenie nie tylko w sprzedaży, ale i obsłudze posprzedażnej. Poza tym wszyscy jesteśmy prywatnie pasjonatami modelarstwa.

 

CRN Czy to znaczy, że sprzedaż dronów wymaga bardzo specjalistycznych kompetencji?

Alina Kublin Tak właśnie jest. Trzeba się znać na sprzęcie, żeby zaproponować klientowi odpowiedni dla niego model. Bardzo ważne jest też rozbudowane zaplecze serwisowe. Poza tym dobrze jest samemu umieć sterować modelami, bo to bardzo pomaga zarówno w procesie sprzedaży, jak i w pracach serwisowych.

 

CRN Czy drony są bardziej awaryjne niż inne latające modele zdalnie sterowane?

Alina Kublin Awaryjność dronów przeznaczonych do użytku amatorskiego rzeczywiście jest spora, zwłaszcza w przypadku tanich modeli. Wiele awarii powodują sami użytkownicy, którzy nie zawsze wiedzą, jak powinno się nimi sterować. Poza tym drony wymagają obsługi serwisowej ze względu na naturalne zużycie, jak w przypadku każdego innego urządzenia mechanicznego. Baterie również mają określony czas działania. Dlatego reseller, który decyduje się na poszerzanie oferty o drony, powinien zadbać o dostępność wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, części zapasowych, pakietów akumulatorów, kamer sportowych, kart pamięci czy plecaków do dronów.