CRN Znaczącą część waszych przychodów generuje sprzedaż sprzętu Brothera. Z czego wynika popyt na produkty tej akurat marki?

Marcin Łuszczewski Składa się na to kilka przyczyn. Przede wszystkim wysoka jakość produktów oraz niskie koszty druku. Poza tym dysponujemy sporą liczbą urządzeń dostępnych od ręki w naszym magazynie. Nasi klienci mogą je nabyć u nas w firmie bądź za pośrednictwem sklepu internetowego.

 

CRN Czy sprzedaż sprzętu Brothera rośnie, maleje, a może utrzymuje się na stałym poziomie?

Marcin Łuszczewski Nasza współpraca z Brotherem od sześciu lat stale się rozwija. Rośnie sprzedaż produktów tej marki, jak też ich udział w naszej sprzedaży ogółem.

 

CRN Jak konkretnie rozwija się współpraca?

Marcin Łuszczewski Na przykład dzięki podpisanej umowie z producentem zostaliśmy autoryzowanym przedstawicielem serwisowym Brothera. To umożliwia nam szybkie i sprawne odpowiadanie na wszystkie zapytania naszych klientów. Dobrze znamy ofertę tego producenta, zarówno od strony handlowej, jak i technicznej.

 

CRN A co możecie zaliczyć do minusów kooperacji z producentem?

Marcin Łuszczewski Chociaż obserwujemy dążenie Brothera do stałego poszerzania oferty – co generalnie zaliczamy do plusów współpracy – to chcielibyśmy, aby portfolio produktów i usług było jeszcze zasobniejsze. Tak, abyśmy mogli w pełni kompleksowo obsługiwać klientów.

 

CRN W jaki sposób zachęcacie klientów do zakupu sprzętu Brothera?

Marcin Łuszczewski Informujemy klientów między innymi o trzyletniej wliczonej w cenę gwarancji on-site. Obowiązuje ona w przypadku większości urządzeń tej marki. Zwracamy także uwagę na dobry stosunek parametrów do ceny oraz na łatwą obsługę sprzętu.

 

CRN Jesteście największym w regionie białostockim integratorem systemów komputerowych. Czy macie ambicje ogólnopolskie?

Marcin Łuszczewski Obecnie zatrudniamy ponad 200 pracowników, dzięki czemu jesteśmy w stanie oferować klientom szeroką gamę produktów i usług: począwszy od instalacji teletechnicznych budynków, a skończywszy na tworzeniu i wdrażaniu oprogramowania. Chociaż postrzegani jesteśmy jako znacząca firma regionalna, to coraz częściej realizujemy duże projekty klientom z całego kraju.

 

CRN Jak oceniacie sytuację na polskim rynku IT?

Marcin Łuszczewski Uważam, że polski rynek przede wszystkim charakteryzuje się dużą konkurencyjnością. Przetrwają na nim tylko najsilniejsi. Cieszymy się, że do takich należymy również my.

 

CRN Jaka jest wasza strategia rozwoju na najbliższe lata?

Marcin Łuszczewski Powiem krótko – nieustannie rozwijać się, rosnąć i zaspokajać potrzeby naszych klientów, posługując się towarzyszącym nam od lat mottem: „Komputeryzacja bez ryzyka”.