Klienci, którzy kupili towar z Bestcena.pl na Allegro, nie powinni się obawiać, że będą musieli go oddać - wynika z informacji od Allegro zamieszczonej na Twitterze. Otóż serwis wyjaśnia, że Bestcena.pl korzystając z platformy e-commerce zobowiązała się do sprzedaży produktów, a nie wynajmu. Również w ofertach na Allegro nie wspominała o wynajmie. W związku z tym potentat e-commerce stoi na stanowisku, że klienci zawierali umowy sprzedaży z Bestcena.pl kupując na Allegro. Tym samym towar, za który zapłacili, stawał się ich własnością. W razie problemów ze sprzedawcą klienci mogą skorzystać z programu ochrony kupujących. Klienci, którzy kupując w Bestcenie na Allegro zapłacili już za telefony, ale nie dostaną ich z powodu anulowania zamówień przez detalistę, otrzymają zwrot pieniędzy przez Allegro Finanse.

Bestcena.pl wstrzymała sprzedaż, bo do firmy wkroczyła skarbówka. Zablokowała sklepu, trwa kontrola.

Według regulaminu e-sklepu Bestcena.pl oferowane produkty są wynajmowane, a nie sprzedawane, a zapłata stanowi czynsz najmu. Tym samym sprzętu nie można sprzedać, bo Bestcena.pl - zgodnie z tymi zapisami - pozostaje jego właścicielem.