Szefowa kanału partnerskiego Della odchodzi
Niespodziewana zmiana w Dellu. Szefowa globalnego kanału partnerskiego opuszcza firmę po ponad 20 latach.
Joyce Mullen zrezygnowała z funkcji lidera globalnego kanału partnerskiego Dell Technologies (embedded and edge solutions). Pełniła tę funkcję od 2017 r., a z korporacją jest związana od 21 lat. Ze stanowiska odejdzie 14 sierpnia br. Firma poszukuje obecnie jej następcy.
Joyce Mullen zamierza przejść do innej, mniejszej firmy. Jak na razie nie jest natomiast pewna, gdzie zacznie nową pracę – tak wynika z jej komentarza dla amerykańskiego CRN-a.
"Chcę zostać członkiem ścisłego kierownictwa w mniejszej firmie i ponownie sprawić, aby kolejne przedsiębiorstwo stało się naprawdę wspaniałe. Miałam wielkie możliwości w Dell Technologies i jestem za to bardzo wdzięczna, ale chcę to zrobić jeszcze raz w innej firmie” – wyjaśnia Joyce Mullen dla CRN USA.
Odchodząca dyrektor w minionych 21 latach pracowała w różnych działach Della. Do 2017 r. odpowiadała za rozwiązania OEM i IoT jako wiceprezes. Poprzednio była m.in. dyrektorem generalnym ds. światowych sojuszy i oprogramowania, pełniła role zarządcze m.in. w obszarach marketingu, strategii, sprzedaży, usług.
Dell Technologies w swoim I kw. finansowym (luty, marzec i kwiecień) przekroczył oczekiwania – w czasie pandemii i lockdownów osiągnął podobne przychody jak przed rokiem (21,9 mld dol.). Zysk netto spadł o 45 proc., do 182 mln dol., przy wyższej o 1 proc. marży i EBIDTA. Wzrosła sprzedaż w biznesie komputerowym, a spadła w infrastrukturalnym.
W związku z pandemią Dell wycofał się wcześniej z prognozy wyników na aktualny rok finansowy. W maju br. ogłosił zamrożenie płac i zatrudnienia.
Podobne aktualności
Pionier bezpieczeństwa AI – Darktrace sprzedany za 5,3 mld dol.
Dołączy do portfolio specjalistów od cyberbezpieczeństwa, należących do Thoma Bravo.
Sygnity zwiększyło zysk o ok. 40 proc.
Sprzedaż i zysk grupy w I kw. br. były wyższe niż przed rokiem, z tym że wynik poprawiły przejęte spółki.
65 proc. polskich firm nie mierzy efektywności wdrożeń AI
Już ponad jedna czwarta firm w Polsce wdrożyła narzędzia AI, a kolejne 30 proc. zrobi to w tym roku. Jednak większość używających tej technologii nawet nie sprawdza, czy jest ona efektywna.